Häämusiikkikonsertti Kuusankosken kirkossa 6.5.2018

Vihkisormukset

Kouvolan seurakuntayhtymän kanttorit esittelevät musiikkia vihkitoimituksiin häämusiikkikonsertissa 6. toukokuuta kello 14 Kuusankosken kirkossa. Konsertin jälkeen on kahvitarjoilu ja mahdollisuus keskustella vihkitoimitukseen liittyvistä kysymyksistä. Konserttiin on vapaa pääsy.

Häämarssin tahdissa alttarille Hääpäivässä 1.8.2018

Kristillisen avioliiton voi solmia yksinkertaisesti mutta kauniisti Kouvolan seurakuntien järjestämässä yhteisessä Hääpäivässä. Vihkimisiä järjestetään 1.8. puolen tunnin välein kello 16–21 Elimäen, Kuusankosken, Käpylän, Myllykosken ja Valkealan kirkoissa. Ilmoittautuminen ja avioliiton esteiden tutkinta Hääpäivään tulee tehdä 25.7.2018 mennessä Kouvolan seurakuntayhtymän keskusrekisteriin.

Vihkipareilla on mahdollisuus astella alttarille häämarssin tahdissa myös Hääpäivässä. Kouvolan seurakuntien kanttorit ovat valinneet valmiiksi seitsemän häämarssia, joista vihkipari voi valita omansa. Mukana on klassikoita, kuten Toivo Kuulan Häämarssi sekä E. Melartinin Prinsessa Ruususen juhlamarssi. Kaikki häämarssivaihtoehdot löytyvät Hääpäivän verkkosivuilta

2018-04-23 15:47:00.0