Leipämyyjäisiä ja huutokauppa Yhteisvastuun hyväksi

Maaliskuussa järjestetään Yhteisvastuun hyväksi muun muassa leipämyyjäisiä ja huutokauppa.

Leipämyyjäiset Valkealassa ja Kuusankoskella

Valkealan seurakuntakeskuksessa on Yhteisvastuun hyväksi leipä- ja leivonnaismyyjäiset sekä pieni kahvio torstaina 8. maaliskuuta klo 17 alkaen. Myyjäiset järjestetään yhteistyössä Valkealan kirkonkylän Marttojen, Koppasen leipomon, Kaslinkin sekä yksityisten henkilöiden kanssa. Myyjäisten jälkeen klo 18 on Yhteisvastuulaulajaiset seurakuntakeskuksen yläsalissa.

Kuusankosken seurakuntatalolla järjestetään leipämyyjäiset lauantaina 10.3. klo 10–12. Yhteisvastuun hyväksi voi hankkia omatekoista leipää ja vehnästä sekä ostaa arpoja ja kahvion tuotteita.

Perhekirkko ja Yhteisvastuutapahtuma Sippolassa

Sunnuntaina 11.3. klo 15 järjestetään Sippolan seurakuntatalossa perhekirkko ja Yhteisvastuutapahtuma. Tarinatuokiossa Eila Korjala kertoo, miten ennen leivottiin. Huutokaupassa voi huutaa kotiin tuliaisiksi kakun tai leipää. Meklarina toimii Kari Räntilä. Tapahtumassa on myös makkaranpaistoa, arpajaiset sekä leivonnaismyyntiä.

Tule Yhteisvastuukerääjäksi!

Oman kortensa kekoon Yhteisvastuun hyväksi voi kantaa ilmoittautumalla vapaaehtoiseksi kerääjäksi oman seurakunnan diakoniatyöntekijöille. Yhteisvastuutehtäviä löytyy myös osoitteessa vapaaehtoistyö.fi/kouvola, missä haluamaansa tehtävään voi ilmoittautua suoraan verkkosivun kautta.

2018-02-26 15:16:00.0