Kouvolan seurakunnat mukana Senioreiden Suhinoissa 3.10.

Hymyileviä senioreita, jotka pitelevät appelsiinin puolikkaita silmillään. Teksti: Olemme mukana Senioreide...

Kouvolan seurakunnat ovat mukana Senioreiden Suhinat -tapahtumassa, jossa tänä vuonna teemana on hyvää sydämelle.

Kouvolan seurakunnat ovat mukana Senioreiden Suhinoissa Kouvolan kaupungintalolla tiistaina 3. lokakuuta kello 10-15. Paikalla on seurakuntien työntekijöitä, joiden kanssa voi tulla juttelemaan mielen päällä olevista asioista sekä kyselemään seurakuntien palveluista ja syystoiminnasta.

Senioreiden Suhinoissa on luentoja, musiikkia, esityksiä, esittelypisteitä sekä paljon muuta. Tapahtuman teemana on ”hyvää sydämelle”. Tähtivieraana ja juontajana tapahtumassa on vuoden positiivisimmaksi kouvolalaiseksi valittu koomikkotaikuri J-P Pirinen. Lavalla nähdään Ronin Elvis tribute kello 14.

Tapahtumaan on vapaa pääsy. Tapahtuman järjestäjinä ovat Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu ja Kouvolan Ydinkeskusta ry.

2023-09-21 16:43:07.0