Jaalassa ja Kuusankoskella saunailtoja syksyyn saakka

Jaalan ja Pytynlahden kesäkodeilla on vielä muutamia kaikille avoimia saunailtoja, joissa on mahdollisuus myös käydä uimassa. Jaalan sauna lämpenee kahtena keskiviikkona 16.8. ja 30.8. kello 16 alkaen. Pytynlahdessa saunotaan tiistaisin 15.8. ja 5.9. kello 17 alkaen.

Kesäinen järvimaisema, koivunoksia, laituri ja järvellä kelluva uintilautta.

Pytynlahden kauniissa maisemissa saunotaan vielä 15.8. ja 5.9. kello 17 alkaen.

Jaalassa saunotaan Pyhäjärven rannalla

Jaalan kesän viimeiset saunaillat ovat 16.8. ja 30.8. Saunoja on käytössä kaksi ja ne lämpenevät kello 16 alkaen. Hartaus on kello 19. Jaalan kesäkoti sijaitsee Pyhäjärven rannalla osoitteessa Kallioistenniementie 155 A.

Pytynlahden saunailtoihin maksuton kuljetus Kuusankoskelta

Pytynlahden saunaillat järjestetään järven rannalla kauniissa maisemissa. Omia eväitä voi tuoda mukaan, mutta seurakunta tarjoaa kahvit, teet, mehut ja pientä kahvileipää. Saunaillat ovat 15.8. ja 5.9. Saunat ovat kuumina kello 17-19, kahvit nautitaan kello 18 ja hartaus on kello 19. Pytynlahden kesäkodin osoite on Pytynlahdentie 24.

Pytynlahteen on maksuton linja-autokuljetus, joka lähtee Voikkaan linja-autoasemalta kello 16.15, Kuusankosken kirkolta 16.30 ja kulkee Valtakatua pitkin Helsingintien risteyksen kautta Pytynlahteen. Välipysäkeiltä on mahdollista tulla kyytiin. Lähtö takaisin hartauden jälkeen kello 19.30 samaa reittiä.

Fri Aug 04 12:35:43 EEST 2023