Äitienpäivän tapahtumat Kouvolan seurakunnissa

Äitienpäivä huomioidaan Kouvolan seurakunnissa monin eri tavoin. Sippolan kirkossa järjestetään äitienpäiväkonsertti.

Punatiilinen kirkko aurinkoisessa maisemassa, jossa taivas on lähes pilvetön ja puiden varjot tulevat pitki...

Sippolan kirkossa järjestetään äitienpäiväkonsertti.

Äitienpäivä huomioidaan Kouvolan seurakunnissa jumalanpalveluksissa sekä iltakonsertissa Sippolan kirkossa. Kuusankosken ja Käpylän kirkoissa on tarjolla kakkukahvit jumalanpalveluksen jälkeen. Kouvolan seurakuntakeskuksen Maria-salissa pidetään Sunnuntai Special -messu, jossa musiikista vastaa lauluryhmä Ilon Sävel ja tarjolla on iltapalaa ja lapsille omaa ohjelmaa.

Su 14.5. klo 18 Äitienpäiväkonsertti Sippolan kirkossa

Lavrenchukin musiikkiperhe esittää äitienpäiväkonsertin Sippolan kirkossa sunnuntaina 14.5. klo 18. Illan aikana kuullaan suomen-, heprean- ja ukrainankielisiä lauluja erilaisilla soittimilla säestettyinä.

Lavrenchukin perhe asuu Pohjois-Karjalassa. Perheen isä Igor on harmonikkataiteilija ja kapellimestari, ja perheen äiti Svetlana on ammattipianisti ja kuoronjohtaja. Lapset soittavat viulua, pianoa, kannelta ja selloa.

Konserttiin on vapaa pääsy. Konserttiohjelma maksaa 10 euroa.

Äitienpäivän jumalanpalvelukset

klo 10 Messu Anjalan kirkossa.
klo 10 Messu Sippolan kirkossa.
klo 10 Messu Kuusankosken kirkossa. Kakkukahvit.
klo 10 Messu Jaalan kirkossa.
klo 10 Messu Kouvolan Keskuskirkossa.
klo 10 Messu Valkealan kirkossa. Rukoussunnuntai.
klo 10 Sanajumalanpalvelus Elimäen kirkossa.
klo 13 Sanajumalanpalvelus Käpylän kirkossa. Kakkukahvit.
klo 17 Sunnuntai Special -messu Maria-salissa. Illan teema on "Pää pyörällä... Suorittamisesta". Puheen pitää Saara-Maria Jurva ja haastattelussa on Aaro Immonen. Juontajana Mari Niemelä. Musiikista vastaa lauluryhmä Ilon Sävel. Iltapala. Lapsille omaa ohjelmaa.
klo 18 Iltakirkko Korian kirkossa.  5. sunnuntai pääsiäisestä (Rukoussunnuntai, Rogate) "Sydämen puhetta Jumalan kanssa"

2023-05-05 16:23:57.0