Häämusiikkikonsertti Kouvolan Keskuskirkossa 5.5.

Kouvolan Keskuskirkossa järjestään häämusiikkikonsertti perjantaina 5. toukokuuta klo 19. Konsertissa kuullaan tuttuja ja perinteisiä häämarsseja sekä uusia tuttavuuksia.

Hääpari ja teksti Häämusiikkikonsertti Kouvolan Keskuskirkko perjantai 5.5.2023 kello 19.00. Vapaa pääsy. E...

Kouvolan Keskuskirkossa järjestettävässä häämusiikkikonsertissa on esiintymässä Kouvolan seurakuntayhtymän kanttoreita.

- Häämusiikkikonsertti sopii erityisen hyvin tämän vuoden hääpareille, jotka voivat tulla kuuntelemaan, miltä häämusiikki kuulostaa livenä. Tietenkin jokainen, joka haluaa tulla kuuntelemaan kauniita ja herkistäviä, mutta myös mahtipontisia kappaleita, on lämpimästi tervetullut, Kouvolan seurakunnan kanttori Terhi Paukku kertoo.

Konsertissa kuullaan urku- ja pianomusiikkia sekä laulua. Tapahtumaan on vapaa pääsy.

Terhi Paukku
Terhi Paukku