Kuusankosken Kirkkomusiikkiviikko 20.–27.11.

Kirkkomusiikkiviikolla kuullaan monipuolisia konsertteja. Viikon pääesiintyjä on Petri Laaksonen.

Petri Laaksonen 60 petrikuva007_pressikuva.jpg

Petri Laaksonen juhlistaa laulajan- ja musiikintekijän uraansa "Eläköön elämä - 60 vuotta Pohjantähden alla" -konsertilla 27.11. klo 18 Kuusankosken kirkossa. Kuva: Juuso Westerlund.

Jo 22. kertaa järjestettävällä Kuusankosken Kirkkomusiikkiviikolla kuullaan monipuolisia konsertteja. Kuusankosken kirkossa soi muun muassa gospelia, keskiaikaista musiikkia ja pelimusiikkia uruille.

Viikon pääesiintyjä on elokuussa 60 vuotta täyttänyt Petri Laaksonen. Hän on pidetty laulaja niin konserttisaleissa kuin kirkoissakin. Välittömänä esiintyjänä ja sielukkaana tulkitsijana hänellä on poikkeuksellinen kyky koskettaa kuulijoita melodisilla ja elämänmakuisilla lauluillaan. Petri haluaa juhlistaa synttäreitään ja laulajan- ja musiikintekijän uraansa Eläköön elämä - 60 vuotta Pohjantähden alla -konsertilla.

Tea´s Half Acoustic konsertoi Kirkkomusiikkiviikolla edellisen kerran vuonna 2014, ja nyt nämä kouvolalaisen juurimusiikin lähettiläät tekevät paluun. Yhtye haluaa konsertillaan Songs for the Strange days koskettaa, lohduttaa, tuoda valoa ja iloa marraskuun iltaan.

Katso kaikki konsertit ja artistit Kirkkomusiikkiviikon sivultaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Thu Nov 17 13:33:50 EET 2022