Jouluradio soi Kouvolassa marraskuusta loppiaiseen

Jouluradio käynnisti tänä vuonna 20. tuotantokautensa. Kuuntele Jouluradiota Kouvolassa radiosta, verkossa tai kaapelitaajuudella.

Jouluradio 20v logo_JPG.jpg

Aito ja alkuperäinen Jouluradio soi jo 20. tuotantokauttaan. Kuuntele joulumusiikin pääkanavaa Kouvolassa radiotaajuudella 94,4.

Jouluradio soi tänä vuonna 20. kertaa. Joulumusiikin radiokanava on avautunut uudelle tuotantokaudelle ja se kuuluu loppiaiseen 6. tammikuuta saakka.

Jouluradion pääkanavan kuuluvuuden Kouvolassa kaupunkilaisille tarjoaa Kouvolan seurakunnat, nyt jo 12. kertaa. Jouluradio Kouvolassa kuuluu radiotaajuudella 94,4 MHz ja kaapelitaajuudella 103,2 MHz (Telia). Jouluradion mahdollistavat evankelis-luterilaiset seurakunnat ympäri Suomen.

Jouluradion juhlavuotta värittävät glitter ja kiitollisuus

Tänä vuonna Jouluradio juhlistaa 20. tuotantokauttaan. Juhlavuoden inspiraationa toimii slogan ”Meidän Jouluradio 20”.
– On tarvittu 19 tuotantokautta pitkä kiitorata nostaaksemme Jouluradion tähän asemaan brändinä ja joulumusiikin puolestapuhujana. Nyt juhlavuotena nautimme saavutuksesta kaikilla terveysturvallisilla aisteilla ja teemme kaikkemme, että ilo tarttuu, kertoo toimituspäällikkö Riitta Kalliorinne.

Aito ja alkuperäinen Jouluradio on 10 kanavan joulumusiikkiperhe ja verkkomedia. Jouluradion pääkanava on sekoitus perinteisiä joululauluja, yllättäviä tulkintoja sekä ihan uutta joulumusiikkia. Sen rinnalla osoitteessa jouluradio.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä soi yhdeksän joulumusiikin verkkokanavaa. Kuulijoita ilahduttavat Kauneimmat joululaulut, Lasten jouluradio, Rouhea joulu, Happy Holidays, Julradion, Klassinen joulu, Indiejoulu ja Jazzjoulu sekä uutena kanavaperheen tulokkaana Uusi joulu, joka soittaa uutta joulumusiikkia.

Jouluradio versioi juhlavuonnakin tutun Hoosianna-hymnin. Jouluradio20 Hoosianna kajahtaa eetteristä adventtisunnuntaina 27. marraskuuta klo 00.00.

Kuuntele Jouluradiota:

Thu Nov 03 10:10:24 EET 2022