Muisteloita ja musiikkia Keskuskirkossa

Iltajuhlassa 2.10. klo 18 nähdään katkelmia muisteloista, ja seurakunnan musiikkityö esittäytyy laaja-alaisesti.

Chimeskello-soitin.

Chimeskellojen pehmeää ja puhdasta sointia kuullaan iltajuhlassa Keskuskirkossa 2.10. klo 18. (Kuva: Anna Ojala)

Kouvolan seurakunnan 100-vuotisjuhlavuoden pääjuhlaa vietetään sunnuntaina 2.10. klo 18 Keskuskirkossa. Juhlassa nähdään katkelmia entisten työntekijöiden Juhani Natrin, Pekka Ainalin ja Hannu Purhosen muisteloista, ja seurakunnan musiikkityö esittäytyy laaja-alaisesti kuuden ryhmän voimin.

Illan ohjelmassa kuullaan vaihtelevasti kuorolaulua, soitinmusiikkia ja sooloesityksiä. Kouvolalainen lauluntekijä Mia Räty ja Sonus-kuoro esittävät Rädyn lauluja. Myös entiset seurakuntanuoret Jenni Honkaluoma, Noora Oinasmaa ja Aleksi Vasko esiintyvät.

Juhlassa puhuu kirkkoherra Tuija Nuutinen, ja kaupungin tervehdyksen tilaisuuteen tuo apulaiskaupunginjohtaja Tuukka Forsell

Ennen juhlatilaisuutta klo 17 nautitaan kahvit ja juhlavuoden kakkua seurakuntakeskuksen Maria-salissa. Kirkkoherra vastaanottaa mahdollisia onnitteluja klo 17–17.45.

2022-09-23 17:11:00.0