Tukikonsertti Ukrainan hyväksi Keskuskirkossa 10.4.

Palmusunnuntaina 10.4. klo 18 kajahtaa komeasti Kouvolan Keskuskirkossa Ukrainan hyväksi.

Marco Lundberg

Marco Lundberg on koonnut mittavan esiintyjäkaartin Keskuskirkon konserttiin Ukrainan hyväksi. Kuva: Leipii Photography

Päivitetty 31.3.2022

Kouvolan Keskuskirkossa järjestetään tukikonsertti Ukrainan hyväksi palmusunnuntaina 10. huhtikuuta. Kouvolan seudun muusikot kokoavat voimansa ja luvassa on upea Pray for Ukraine -konsertti, jonka tuotto lahjoitetaan kokonaisuudessaan Ukrainan sodasta kärsineille lapsille.

Konsertin alkuun paneva voima on tangokuningas Marco Lundberg. Hänen lisäkseen konsertissa esiintyvät Aleksanteri Hakaniemi, Anne Korpelainen, Juhamatti Ahola, Mira Kunnasluoto, Tea Salo, Terhi Solanterä, Jaana Lundberg, Jasse Varpama, Jukka Utti, Junski Hannikainen, Nino Nyman, Kirsi Saari, Simo HelkalaTommi Huuskonen ja Atte Tynys sekä mukana AV-teknikkoina ovat Kalle Kukkonen ja Esa Virkki. Konsertti toteutetaan yhteistyössä Kouvolan seurakunnan ja Kouvolan kaupungin kanssa.
– Ammattimuusikoista on koottu upea orkesteri, joka takaa varmasti ikimuistoisen konsertin, Marco Lundberg lupaa.

Konserttiin on vapaa pääsy, ohjelma maksaa 15 €. Ohjelmatuotto menee lyhentämättömänä Kirkon Ulkomaanavun kautta sodasta kärsiville Ukrainan lapsille. Konsertissa voi tukea Ukrainan lapsia myös lahjoittamalla suoraan Kirkon Ulkomaanavulle. Konsertti lähetetään myös suoratoistona Kouvolan seurakunnat YouTube-kanavalla.

Pray for Ukraine

Su 10.4. klo 18 Kouvolan Keskuskirkko
Tukikonsertti Ukrainan sodasta kärsivien lasten hyväksi
Vapaa pääsy, ohjelma 15 €