Toivevirsiä ja tukea Ukrainaan Anjalan kirkossa 20.3.

Anjalan kirkossa lauletaan toivevirsiä Ukrainan hyväksi 20.3. klo 17. Tilaisuuteen voi osallistua myös Instagramin kautta.

Anjalan kirkon alttari_kuva Johanna Pesonen.jpg

Anjalan kirkossa soivat virret Ukrainan hyväksi sunnuntaina 20.3. klo 17.

Sunnuntaina 20. maaliskuuta klo 17 Anjalankosken seurakunta järjestää Nyt kansat kaikki laulakaa -virsilaulutilaisuuden Anjalan kirkossa. Laulutilaisuudessa kerätään kolehti Ukrainan tukemiseen Kirkon Ulkomaanavun kautta.

Osallistujilla on mahdollisuus toivoa virsiä, joita lauletaan. Tilaisuus striimataan myös Anjalankosken seurakunnan Instagram-tilinLinkki avautuu uudessa välilehdessä kautta, ja virsiä voi toivoa myös livestriimin välityksellä ja lahjoittaa MobilePayn kautta.

Mukana tilaisuudessa ovat Anjalankosken seurakunnan kasvatuksen kappalainen Johanna Pesonen, seurakuntapastori Helena Lorentz sekä kanttorit Viena Kontkanen ja Kirsi Vallasvuori.
– Yhdessä laulaen autamme hädässä olevia ja virsien laulaminen tuo myös lohtua ja turvaa laulajille, kappalainen Johanna Pesonen sanoo.

Mon Mar 14 15:21:00 EET 2022