Vastaa kyselyyn ja voita lahjakortti elokuvateatteriin

Kerro mielipiteesi verkkosivustostamme ja voit voittaa lahjakortin elokuvateatteriin.

Nainen on kannettavan tietokoneen äärellä mobiilipuhelin kädessä.

Kouvolan seurakuntien verkkosivustosta on käynnissä sähköinen kysely.

Kouvolan seurakuntien verkkosivustosta kouvolanseurakunnat.fi on käynnissä sähköinen kysely verkossa. Kysely tulee esille ponnahdusikkunassa, kun kävijä vierailee sivustolla. Verkkosivustoa koskevaan kyselyyn voit vastata myös suoraan tämän linkin kautta.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Kyselyyn vastataan nimettömästi.

Kyselyyn vastaamalla voit voittaa elokuvaelämyksiä. Yhteystietonsa jättäneiden vastaajien kesken arvotaan lahjakortteja paikalliseen elokuvateatteriin Kouvolassa. Voittajien arvonta suoritetaan kyselyn päätyttyä, ja voittajille ilmoitetaan asiasta henkilökohtaisesti. Vaikka jätät yhteystietosi arvontaa varten, henkilötietojasi ei yhdistetä kyselyyn antamiisi vastauksiin.

Kyselyn tarkoituksena on selvittää Kouvolan seurakuntien verkkosivuston käyttäjien mielipiteitä sivuston nykytarjonnasta, sekä saada käyttäjiltä ehdotuksia sivuston kehittämiseksi. Tutkimuksella selvitetään myös verkkosivuston käyttäjäkunnan rakennetta. Kyselyyn tavoitellaan 500 vastaajaa.

Vastaamalla kyselyyn annat Kouvolan seurakunnille tärkeää palautetta verkkosivustomme toimivuudesta.

Kysy lisää

Laura Blom