Lähellä Jeesusta ilta

su 12.5. klo 17.00
Sunnuntaina 12.5. on klo 17 Lähellä Jeesusta ilta Valkealan seurakuntakeskuksen yläsalissa. Tule rohkeasti mukaan! Aiheena Nyyttärit!

Yläsali, Valkealan seurakuntakeskus

Rentoa pyhäpäivän viettoa yhteislaulujen, rukouksen ja puheiden parissa

Sunnuntaina 12.5. on kevään viimeinen Lähellä Jeesusta ilta klo 17 Valkealan seurakuntakeskuksen yläsalissa.

Lähellä Jeesusta illan aiheena on "Nyyttärit!" Wikipedia kertoo, että ”Nyyttärit” eli nyyttikestit on useamman ihmisen kokoontuminen, johon jokaisen on tarkoitus tuoda jotakin syötävää mukanaan.
Lähellä Jeesusta illan Nyyttärit eivät liity vain ruokaan vaan nyt sinulla on mahdollisuus tulla jakamaan Raamatun jae, joka on pysäyttänyt sinut viime aikoina tai miten olet kokenut kristittyjen yhteyttä kevään aikana.

Lähellä Jeesusta illassa yhteislaulujen lisäksi sana on vapaa. Ota siis rohkeasti mikrofoni käteen ja pidä lyhyt puhe. Illan lopussa rukoillaan yhteisten rukousaiheiden puolesta sekä päästään nauttimaan tarjoiluista.
Tule rohkeasti omana itsenä. Älä arkaile saapua, jos ei tartu mukaan mitään yhteiseen hetkeen. Riittää, että olet paikalla!

Nähdään yläsalissa!

Valkealan seurakunta

Nuorisotyönohjaaja
Valkealan seurakunta