Harmonisen laulun kurssi

la 17.2. klo 12.00 – la 17.2. klo 16.00

Kuusankosken kirkko

Tervetuloa oppimaan hiljaista rukouslaulua Kuusankosken kirkon hienossa akustiikassa!

Kurssilla lauletaan pääasiassa varhaisen gregoriaanisen perinteen mukaisia lauluja. Laulut ovat yksiäänisiä ja helpohkoja. Laulutapa on hidas ja hiljainen. Kurssin tavoitteena on oppia kuulostelemaan, kuinka ääni resonoi kehossa. Lisäksi harjoitellaan havaitsemaan oman äänen rikasta yläsävelsarjaa. Laulut opetellaan korvakuulolta. Nuotinlukutaitoa ei tarvita, laulutaitoonkin riittää oma ääni. Kurssi sopii kaikille laulusta kiinnostuneille. Päivän keskivaiheilla tarjolla välipalaa. Kouluttajana toimii Kirsti Autio.

Tarjoiluja varten ennakkoilmoittautuminen kanttori Ville Perkkiölle 14.2. mennessä osoitteeseen ville.perkkiö@evl.fi tai tekstiviestillä numeroon 040 5238287. Liitä ilmoittautumiseesi myös tieto mahdollisesta erikoisruokavaliosta.

Kuusankosken seurakunta