Verkkosivustoa päivitetään 2.-7. huhtikuuta

Päivityskatkon aikana sivusto toimii pääosin normaalisti. Ainoastaan sähköiset lomakkeet eivät ole käytössä.

Nainen kannettavan tietokoneen ja mobiilipuhelimen ääressä.

Kouvolan seurakuntien verkkosivuston päivitystöiden aikana sivusto on pääosin normaalisti käytössä. Kuva: Adobe Stock.

Kouvolan seurakuntien verkkosivustolla kouvolanseurakunnat.fi on päivityskatko 2.-7. huhtikuuta. Katko ei näy sivuston käyttäjälle päin, paitsi että sivuston verkkolomakkeet eivät toimi katkon aikana.

Sivustolla ei pysty katkon aikana jättämään palautetta, esirukouspyyntöä seurakunnille tai yhteydenottopyyntöä lomakkeiden kautta. Lomakkeet palaavat käyttöön 8. huhtikuuta alkaen.

Tarvittaessa seurakunnat tai hautainhoidon tavoittaa helpoiten sähköpostilla. Työntekijämme ovat tavoitettavissa puhelimitse ja sähköpostilla. Katso yhteystiedot verkkosivuiltamme.

Oman alueesi diakoniatyöntekijöiden yhteystiedot löydät seurakunnittain tästä linkistä

2024-03-26 16:27:57.0