VappuGospel 2024

ti 30.4. klo 16.00 – ti 30.4. klo 23.00
VappuGospel on tiistaina 30.4. klo 16-23 Kouvolassa Lyseon liikuntahallissa, Palomäenkatu 31. Päihteetön ja ilmainen tapahtuma.

Kouvolassa Lyseon liikuntahallissa, Palomäenkatu 31

Tervetuloa viettämään rentoa vappuaattoa upeiden keikkojen sekä monipuolisten toimintapisteiden ääreen.

VappuGospel on tiistaina 30.4. klo 16-23 Kouvolassa Lyseon liikuntahallissaPalomäenkatu 31.

Tapahtumassa on luvassa upeita keikkoja seurakuntanuorten ja koulun bändien myötä sekä mahtavaa lisää tuovat myös kaksi artistia Raindrops sekä PapiPike.

Tapahtumassa on kioski sekä monipuolisia toimintapisteitä yhteistyössä Kouvolan Nuorisopalveluiden kanssa. Tapahtuma on päihteetön ja ilmainen.

VappuGospel 2024 ohjelma

Klo 16.00 ovet aukeaa
Klo 16.30 Ohjelma alkaa
               • Kaupunginjohtajan tervehdys
               • Yhteislauluja
Klo 17.00 The Karelians
Klo 17.45 Kuuma tuoli
Klo 18.15 KVL Collective
Klo 19.00 "Vielä täällä on meitä" -puhe
Klo 19.20 Kuuma tuoli
               • haastattelussa Henry Boyd
Klo 19.30 Raindrops

Klo 20.15 TAUKO

Klo 20.35 Ohjelma jatkuu
Klo 20.50 Steiger Suomi
Klo 21.00 Rikkoutumaton
Klo 21.40 Kuuma tuoli
Klo 22.00 PapiPike
Klo 23.00 Tapahtuma päättyy

Mitä VappuGospelissa voi tehdä?

VappuGospelissa voit kuulla upeita erilaisia keikkoja sekä puheita, hengailla kavereiden kanssa kioskilla sekä osallistua toimintapisteiden tehtäviin ja kilpailuihin.
Hassun hauskoja valokuvia voi ottaa valokuvausseinän äärellä. Tapahtumassa myös parhaimmillaan tutustuu uusiin tyyppeihin ja saa kavereita.

Klo 19-20.30 ulos tulee Kouvolan nuorisopalveluiden auto nimeltään NuPAKU. NuPAKUssa on Kouvola-aiheinen kilpailu, josta voi voittaa palkinnon.

Tule myös rohkeasti juttelemaan työntekijöille sekä pyydä esirukousta, mikäli toivot sitä.

Maksaako VappuGospeliin osallistuminen?

VappuGospeliin ei ole sisäänpääsymaksua. Tapahtuma on ilmainen ja päihteetön.

Voiko tapahtumasta ostaa jotain?

VappuGospelissa on kioski, josta voi ostaa suolaista ja makeaa evästä sekä juotavaa. Maksun voi suorittaa käteisellä, pankkikortilla tai mobilepaylla.

Artisteilla saattaa olla mukana myös jotain omia tuotteita myynnissä. Niiden tuotteiden maksutavoista järjestäjillä ei ole tarkkaa tietoa.

Tapahtuman turvallisuus

• Tule tapahtumaan vain terveenä. Muista myös tapahtumassa pestä käsiä esim. kun olet niistänyt tai ennen kuin menet kioskiin ostoksille.

• Jokainen tapahtumaan osallistuja edistää tapahtuman turvallisuutta omalla asiallisella ja kunnioittavalla käytöksellä.
    Ethän siis kiusaa, syrji, halveksi ketään.  Hyvä tapahtuma syntyy, kun kaikki pitävät hauskaa toiset huomioiden.

• VappuGospeliin tullessa on eteisessä vastassa järjestysvalvojia, jotka liikkuvat tapahtumassa ja huolehtivat turvallisuudesta.
    Järjestyksenvalvojat puuttuvat epäasialliseen käytökseen ja tarvittaessa poistavat kyseisen henkilön tapahtumasta.
    Jos huomaat jotain epäasiallista käytöstä tai vaaranpaikkoja alueella, käänny rohkeasti järjestyksenvalvojien tai työntekijöiden puoleen.

• Tapahtumassa on myös ensiavusta vastaava henkilö sekä monia työntekijöitä, jotka ovat auttavat, kun sattuu pieni haaveri tai tulee huono olo.
    EA henkilön ja työntekijät tunnistaa staff-passista.

• Meille on tärkeää, että tapahtuman järjestelyt sujuvat hyvin ja jokaisella on turvallinen olo. Kiitos, että olet mukana rakentamassa huikean upeaa tapahtumaa!

Kysymyksiä tapahtumasta?

Jos tulee jotain kysyttävää, laita rohkeasti viestiä osoitteeseen gospelkouvola@gmail.com tai ota yhteyttä seurakunnan nuorisotyönohjaajaan.

VappuGospel löytyy myös somesta
IG @vappugospel
Tiktok @.vappugospel
Facebook VappuGospel, Gospel Kouvola

VappuGospelin järjestää
Gospel Kouvola ry, Kouvolan ev.lut. seurakunnat, Kouvolan Vapaakirkko, Kouvolan Helluntaiseurakunta ja Inkeroisen Helluntaiseurakunta sekä Kouvolan Nuorisopalvelut.

• Nuorille Nuorille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Järjestäjä

Anjalankosken seurakunta, Elimäen seurakunta, Kouvolan seurakunta, Kuusankosken seurakunta, Valkealan seurakunta