Kirkonrottien tapaaminen ja kesän suunnittelu

ke 3.4. klo 17.00

Kouvolan Keskuskirkko

Haluatko tulla pitämään Keskuskirkkoa auki kesällä? Jos vastasit joo, haluat olla kirkonrotta. Tule tapaamaan muita kaltaisiasi ja suunnittelemaan kesän kuviot kuntoon.

Kirkonrotat valitsivat itselleen nimen kaksi vuotta sitten. Heidän ansiotaan on, että kirkko on ollut avoinna kulkijoille ja hiljentyjille jo kaksi vuotta perä kanaa. Nyt pistetään kolmas kesä käyntiin.

Kirkonrottana saat olla aktiivinen ja keskustella ihmisten kanssa. Tai voit käpertyä omaan tuoliisi ja sieltä tarkkailla tilanteiden kulkua. Eli voit ottaa tehtävän vastaan juuri sinuna.

Jotkut ovat rottavuoronsa aikana kävelleet ympäri kirkkoa. Sekin on tiedossa, kuinka monta askelta yksi kierros keskimäärin on. Jotkut taas ovat neuloneet, lukeneet kirjaa tai laulaneet. Joku on vain ollut hiljaa itsensä ja Jumalan kanssa - kävijöiden tapaamisia lukuun ottamatta.

Jos innostut, tule tapaamisen mukaan. Jos innostut, mutta et pääse tähän iltaan, laita viestiä heidi.k.hartikainen@evl.fi. Järjestetään jokaiselle halukkaalle oma kirkonrottavuoro.

Kouvolan seurakunta