Maksetut viulut -yhtyeen konsertti

ma 1.4. klo 18.00

Kouvolan Keskuskirkko

Hengellistä musiikkia huipusti ja folk/pop -viritteisesti

Viisihenkinen folk pop -yhtye tunnetaan omaleimaisesta soinnistaan ja pitelemättömästä lavaenergiastaan. Yhtyeen jäsenet ovat ennakkoluulottomia hengellisten klassikoiden tulkitsijoita ja taitavia laulunkirjoittajia.

Henna-Maria Harju: laulu, viulu ja mandoliini; Tuuli Malve: laulu ja viulu; Ossi Mäki-Reini: laulu, kitara ja perkussiot; Neea Lamminmäki: harmooni ja laulu; Sirpa Luoma: rummut, perkussiot, viulu ja laulu

Vapaa pääsy, ohjelma 5 €. Ohjelmatuotto ohjataan suoraan lähetystyöhön Sanansaattajat-järjestölle, jota voi konsertissa tukea myös vapaaehtoisella kolehtilahjoituksella.

Tervetuloa konserttiin!

Kouvolan seurakunta

Kanttori
Kouvolan seurakunta