Hiljainen viikko läpi laulaen Gospelkuoron seurassa

la 30.3. klo 16.00

Kuusankosken kirkko

Tule hiljentymään hiljaisenviikon laulujen parissa. Gospelkuoro on valmistellut hiljaisenviikon tapahtumat yhteen laulujen kautta. Tilaisuudessa päästään laulamaan Gospelkuoron sekä pienen bändin kanssa hiljaisenviikon virsiä, mutta myös kuulemaan kuoron esityksiä.

Vapaa pääsy.

Hiljaisen viikon lauantaina Kuusankosken kirkossa hiljennytään pääsiäisviikkoon laulujen parissa. Hiljaisella viikolla kristityt muistelevat Jeesuksen kärsimystietä. Hiljaisen viikon viettäminen kristillisessä kirkossa on ikivanha tapa. Jerusalemissa sitä vietettiin jo 300-luvulla. Kristikunnan läntisessä perinteessä hiljaisen viikon vietto kehittyi jonkin verran myöhemmin. Henna Nieminen, Gospelkuoron johtaja, on koonnut hiljaisen viikon tapahtumat yhteen laulujen kautta. Tilaisuudessa päästään laulamaan Gospelkuoron sekä pienen bändin kanssa hiljaisenviikon virsiä, mutta myös kuulemaan kuoron esityksiä.

Gospelkuoro on toiminut Kuusankosken seurakunnassa vuodesta 2019 lähtien. Kuoro laulaa moniäänisesti 25 viiden laulajan voimin. Kuorossa näkyy ja kuuluu yhteinen riemu laulamisesta sekä hyvä yhteishenki.
  • Musiikki Musiikki

Kuusankosken seurakunta