Perheneuvonta

Kirkon perheasian neuvottelukeskukset ovat erikoistuneet tukemaan ja auttamaan parisuhteen ja perheen ongelmissa sekä elämän kriisitilanteissa. Tarjoamme myös työnohjausta ja koulutusta.

Tavoitat meidät arkisin ma - ke klo 10.30 - 11.30 puhelimitse numerosta 040 714 0556
(puhelinajan mahdollisista päiväkohtaisista muutoksista ilmoitetaan puhelinvastaajassa).
Saat meihin yhteyden myös jättämällä viestin vastaajaan tai lähettämällä tekstiviestin numeroon 040 714 0556.
Voit ottaa yhteyttä myös sähköpostilla perheneuvonta.kouvola(at)evl.fi, mutta huomioithan, että sähköposti ei ole tietoturvasuojattu.
Jos olet jo asiakkuudessa, ole ensisijaisesti yhteydessä omaan perheneuvojaasi (ks. yhteystiedot alla).

Asiakkuuteen voi ilmoittautua soittamalla tai sähköisellä lomakkeellaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Osoitteemme on Hovioikeudenkatu 8, G-ovi, 45100 Kouvola. Vastaanotot vain ajanvarauksella arkisin kello 8-16, myös etäyhteydellä.

Perheneuvonnan etusivulle: http://www.kouvolanseurakunnat.fi/apua-ja-tukea/perheneuvonta

Jaana Heikkinen

Perheneuvoja

Sosionomi (ylempi amk), ratkaisukeskeinen lyhytterapeutti, NLP Practitioner