Kouvolan seurakunnan nuoret

Toivotamme tervetulleiksi toimintaan kaikenlaiset noin 15-20 –vuotiaat nuoret. Haluamme yhdessä oppia tuntemaan Jumalaa ja opetella sitä, millaista on elää kristittynä. Vietämme aikaa Koivistontalolla, missä voi pelata biljardia, pingistä ja muita pelejä sekä nauttia hyvästä seurasta ja evästyksestä.

Nuorisotoimisto, josta työntekijöitä myös tavoittaa, sijaitsee Seurakuntakeskuksessa. Nuorisotoimiston opasteet löytyvät Hovioikeudenkadun puolelta, kun tulet sisäpihaan.

Seuraa Kouvolan seurakunnan nuoria Instassa.Linkki avautuu uudessa välilehdessä @kvlsrk

Kouvolan seurakunnan nuoret Youtubessa.Linkki avautuu uudessa välilehdessä (Kanava: Kouvolan Seurakuntanuoret)

Kouvolan seurakunnan nuoret TikTokissa.Linkki avautuu uudessa välilehdessä (Kanava: Kvlsrknuorisotyo)

Kouvolan seurakunnan nuorten nettisivut

Koivistontalo

Isoskoulutus

Isoset ovat rippikoulun selkäranka, joten tehtävä on seurakunnalle erittäin arvokas ja tärkeä. Isoskoulutus, eli ISKO on maksuton. Isoskoulutuksen käyneet saavat todistuksen, josta on hyötyä monissa oppilaitoksissa. Isoskoulutukseen kuuluvat osallistuminen seurakunnan nuorten toimintaan sekä erityiset kaupunkitapaamiset ja isoskoulutusleirit. Isoskoulutuksessa opimme ryhmän ohjaamista ja muita isosen taitoja.

Isoskoulutus kestää vuoden, jonka jälkeen voi toimia isosena rippileireillä. Wanhoille isosille on myös omaa koulutusta.

Pääsääntöisesti kokoonnumme Koivistontalolla (Marjoniementie 5).

Isoskoulutuksesta vastaavat pääosin nuorisotyönohjaajamme Tero ja Pekka ja heiltä voi kysellä asiasta lisätietoja.

Jumala on

Avoimet ovet

Avoimet ovet Koivistontalolla, jossa iltaisin yhteistä vaihtuvaa ohjelmaa. Tarjolla on voileipiä, juotavaa ja jonkunlaista pikkupurtavaa.

Perjantaisin klo 15-21.

Bändi

Nuorten oma bänditoiminta. Ei vaadi aikaisempaa soitinkokemusta, tule kokeilemaan ja oppimaan. Mahdollisuuksia päästä eri tilaisuuksiin soittamaan tai vain fiilistellä kavereitten kanssa.

Lisätietoa Terolta

Keskiviikkoisin klo 16.00

Nuorten kuoro

Nuorten kuoro pääsee laulamaan ja esiintymään erilaisissa tilaisuuksissa. Lisätietoa kanttori Terhiltä

Keskiviikkoisin klo 16:00

Retket ja tapahtumat

Pyrimme järjestämään ja osallistumaan erilaisiin retkiin ja tapahtumiin. Tavoitteena on tarvota monipuolista tekemistä konserteista telttaretkiin.

Katso onko retkelle tai tapahtumiin ilmoittautumisia auki tällä hetkellä ja tule mukaan!

Leiritoiminta

Leireillä on aina mielekästä toimintaa! Olipa sitten koulutuspainotteinen leiri tai rennompi leiri, pääsee siellä kuitenkin pitämään hauskaa ja olemaan kavereitten kanssa

Katso onko leirille ilmoittautumisia auki tällä hetkellä ja tule mukaan!

Nuorisotyön johtaja
Kouvolan seurakunta