Lähetyspiirit Kuusankoskella

Haluatko oppia uutta lähetystyöstä? Haluatko kokea yhteyttä ja jakaa kiinnostuksesi eksoottisiin maihin? Pidätkö käsillä tekemisestä, hartauksista, rukoilemisesta?

Ehkä paikkasi on lähetyspiirissä - tervetuloa tutustumaan!

Perinteisiä lähetyspiirejä:

Kuusaan lähetyspiiri

Kuusaan lähetyspiiri on yli 120-vuotiaana seurakunnan vanhin yhtäjaksoinen toimintamuoto. Kuusaan lähetyspiiri kokoontuu kerran kuussa keskiviikkoisin klo 13. Useinmiten kokoontumispaikkana on jonkun piiriläisen koti, mutta joskus kokoonnutaan myös seurakunnan tiloissa. Lähetyspiiri alkaa kahvittelulla, jonka piiriläiset itse järjestävät. Kahvin ja kuulumisten vaihdon jälkeen rukoillaan, lauletaan ja kuullaan terveisiä lähetyskentältä. Lisätietoja antaa mielellään piirinvetäjä Sirkku-Maria Tommola p. 040-717 3539.

Kansanlähetyksen lähetyspiiri

Kuusankoskella Suomen ev.lut. Kansanlähetyksen nimikkolähettinä on Sanna Suutari. Sanna on medialähetystyössä Kyproksella. Hän on mukana mahdollistamassa kristillisten ohjelmien lähettämisen Pohjois-Afrikkaan ja Lähi-itään.

Kansanlähetyksen lähetyspiirin vetäjänä toimii Riitta Niemi. Se kokoontuu joka kuun 3. torstai klo 13 Kuusankosken seurakuntatalon kerhohuoneessa, Valtakatu 43 E. Esteetön kulku talon takaa J-ovesta.

15.2. / 14.3. / 18.4.

Toivoa naisille -piiri

Kansainvälinen Toivoa naisille -työ (aiemmalta nimeltään Hanna-työ) toimii sen puolesta, että yhä useammat naiset ympäri maailmaa voisivat kuulla olevansa arvokkaita, saada toivon ja ihmisarvoisen elämän. Liikkeen ydin on rukouskalenteri, jossa on jokaiselle päivälle yksi lyhyt rukous.

Kuusankoskella kerran kuussa kokoontuva Toivoa naisille -piiri kokoontuu kuukauden ensimmäisenä torstaina klo 13 Kuusankosken seurakuntatalon kerhohuoneessa, Valtakatu 43 E. Esteetön kulku talon takaa J-ovesta. Toivoa naisille -piirin vetäjänä toimii Seija Niemi.

7.3. / 4.4. / 2.5.

Käsityön ystäville:

Puuhapiiri

Piirissä valmistetaan tuotteita Pietarin katulasten hyväksi Kansan Raamattuseuran kautta. Kaikki ovat tervetulleita viettämään mukavaa yhdessäolon hetkeä - kaikenlaiset käsityöt ja ideat ovat tervetulleita! Mukaan voi tulla oman aikataulunsa mukaan myös osaksi aikaa.

Puuhapiiri kokoontuu joka tiistai klo 10-12 Kuusankosken seurakuntatalon kerhohuoneessa ja entisissä diakoniatyön tiloissa, Valtakatu 43 E. Esteetön kulku talon takaa J-ovesta.

Puuhapiirin kokoontumisaikoina on myös mahdollisuus ostaa käsitöitä - tervetuloa tekemään löytöjä! Puuhapiiri valmistaa mattoja, neuletöitä ja muita käsitöitä.

Kuusi erinäköistä ja -ikäistä piirrettyä ihmistä pitää toisiaan kädessä maapallon ympäri

Lähetyssihteeri
Jaalan kappeliseurakunta Kuusankosken seurakunta