Kouvolan Kirkkokuoro

Kouvolan Kirkkokuoro on jumalanpalvelusmusiikkiin erikoistunut ja motivoitunut sekakuoro.
Tavoitteinamme ovat laadukas yhteissointi ja ilmeikäs esiintyminen.

Kuoro harjoittelee keskiviikkoisin klo 18-19.30
Kouvolan seurakuntakeskuksen Maria-salissa.

Ohjelmistomme koostuu monipuolisesti eri tyylien ja aikakausien musiikista. Lauluissa kuuluu valo ja ilo ja sen voi aistia myös kuoron ilmapiirissä; joukkoon on helppo tulla! Kuoro laulaa aktiivisesti jumalanpalveluksissa, ja pyrkii näkymään myös kaupungin musiikkielämässä. Kuoron pienryhmät järjestävät säännöllisesti yhteislaulutilaisuuksia Kouvolan Seudun Muistissa ja Kotiharjun palvelukeskuksessa.

Kuoron jäsenmäärä on tällä hetkellä 42 laulajaa.

Kuoron johtajana on syksystä 2018 toiminut kanttori Ritva-Liisa Marttila.

Lisätietoja kuorosta:
kanttori Ritva-Liisa Marttila p. 040-7047 128 (ke-pe)
tai s-posti: ritva-liisa.marttila@evl.fi

Kuorosta kannattaa kysyä myös kanttoreilta tapahtumien yhteydessä sekä tietysti kuoron nykyisiltä laulajilta!

Kuoron omat verkkosivut löytyvät osoitteesta https://www.kouvolankirkkokuoro.fi/

Kanttori
Kouvolan seurakunta

Varhaiskasvatuksen kanttori. Kouvolan Kirkkokuoro. Facebook.com/Musiikkia Kouvolan seurakunnissa