Perhekerhot Kouvolassa

Perhekerhot

Perhekerhoissa saa juttu- ja leikkiseuraa, siellä lauletaan, leikitään, pidetään pieni hartaushetki ja joissakin kerhoissa myös kahvitellaan. Kerhoon ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, sinne voi tulla äidin, isän, mummin, vaarin, kummin tai muun aikuisen kanssa.

Perhekerhot kokoontuvat Koivistontalolla ja Sarkolan seurakuntakodilla parillisten viikkojen keskiviikkoina klo 9.30–11.00. Tarkemmat tiedot löytyvät alla olevasta listasta.

Muksujen musatunti

Muksujen musatunti Käpylän kirkolla tiistaisin klo 10-11 välillä, leikkimään voi tulla jo klo 9.30 alkaen. Luvassa lauluja, leikkejä, soittoa ja loruja kaikenikäisille lapsille ja vauvoille yhdessä aikuisen kanssa.

Koivistontalon kirkkomuskari

Iloinen musahetki laulaen, soittaen ja leikkien alle kouluikäisille lapsille yhdessä aikuisen kanssa. Muskari kokoontuu Koiviston talolla torstaisin klo 15.45-16.30 ja klo 17.15-18.00. Voitte valita kumpaan ryhmään tulette. Tarkista vielä alla olevasta listasta muskarin toteutuminen.

Vauva makaa lattialla leikkimaton päällä.

Varhaiskasvatuksen johtaja
Kouvolan seurakunta