Yläkerta

Nykyihmisen kohtaavaa opetusta, bändi, ehtoollinen, yhteisöllisyyttä, kahvia mennen tullen

Aikuisten, nuorten ja lapsiperheiden oma kokoontuminen Kuusankosken seurakuntakeskuksen nuorten tiloissa eli ylimmässä kerroksessa. Mukavaa yhdessäoloa Sanomasta tinkimättä, letkeää musiikkia ja nyyttikestitarjoilut.

Voit tuoda yhteiseen pöytään leipomuksiasi, soittotaitoasi, pyhäkoulun ohjaamista, virikkeitä keskusteluun tai mitkä lahjasi ovatkaan. Yläkerran perustana on antaa jokaiselle tilaa ajatella, kysyä, tutkia ja osallistua. Yhdessä tehden, jakaen ja eläen syntyy Yläkerta.

Lapset voivat kokoontua nuorten vetäjien kanssa Donkki-pyhikseen Yläkerran ohjelman ja opetuksen aikana.

Yhteinen kokoontuminen päättyy n. klo 16.30 alkavaan ehtoollisenviettoon. Tervetuloa!

Yläkerta kokoontuu aina kuukauden ensimmäisenä sunnuntaina klo 15 seurakuntakeskuksen nuortentilassa 3.kerros, Maunukselantie 3.

Viisi henkinen bändi esiintymässä Yläkerrassa.

Kuva: Jouni Honkanen