Nyt on mahdollista tulla kertaterapiaan 6.3. alkaen! Kertaterapia on terapia, jossa käydään vain yhden kerran joko yksin, parina tai perheenä. Keskusteluaika on enintään 90 minuuttia. Aikoja kertaterapiaan voi varata 19.2. alkaen manantaista keskiviikkoon klo 10.30-11.30 numerosta 040 714 0556. Kertaterapia ajat ovat keskiviikkoisin ja torstaisin klo 12 ja 12.30. Katso tästä lisätietoja ja täytettävä alkulomake.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkon perheneuvonta Kouvolassa - työtä rakkauden puolesta

Kouvolan perheasiain neuvottelukeskus tarjoaa maksutonta ammatillista keskusteluapua ja terapiaa Kouvolan ja Iitin asukkaille.

Perheasiain neuvottelukeskuksessa on mahdollista keskustella ammattilaisen kanssa parisuhteen ja perheen vaikeuksista tai oman elämän solmukohdista. Palvelut ovat maksuttomia ja asiakkaaksi voit hakeutua, vaikka et olisi evankelisluterilaisen kirkon jäsen.

Meille voi tulla yksin, kumppanin kanssa tai koko perheenä. Kohtaamme asiakkaamme perheiden ja parisuhteiden moninaisuutta kunnioittaen.

"Kyllä oli korkea kynnys lähteä hakemaan apua, mutta se kannatti!"

Ole rohkeasti yhteydessä! Tarkemmat yhteystiedot ja puhelinpäivystysajat löydät täältä.

TietosuojaselosteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kertaterapia-mainos

Kouvolan perheasiain neuvottelukeskus

Hovioikeudenkatu 8 G, 45100 Kouvola