Kouvolan seurakuntien musiikista voi nyt nauttia verkon välityksellä

Kouvolan seurakuntien kanttorit julkaisevat musiikkia verkon välityksellä. Kesän musiikkisarjan videot löydät Kouvolan seurakuntien yhteiseltä YouTube-kanavalta.

Katso seurakuntien konserttitarjonta konsertit-sivulta.

Musiikkitoiminta

Kouvolan seurakunnissa

Seurakuntayhtymän seurakunnista löytyy monipuolista musiikkitoimintaa kaiken ikäisille. Musiikin kautta voimme kokea Jumalan hyvyyttä ja lohduttavaa läsnäoloa sekä osallistua konkreettisella tavalla seurakunnan elämään.  Musiikki kertoo ilosanomaa ja tuo ihmisiä yhteen. Tekemisen muotoja ja musiikkityylejä on lukuisia, joten valinnan varaa riittää.

Kuorojen ja musiikkiryhmien viikoittainen toiminta tarjoaa korketasoista musiikinopetusta ja viihtyisää yhdessäoloa sekä avaa mahdollisuuden tutustua syvemmin seurakuntien jumalanpalveluselämään. Seurakunnat järjestävät myös erilaisia konsertteja, joihin on vapaa pääsy tai edulliset  ohjelmien/ lippujen hinnat. Yhteislaulutilaisuuksiin voi osallistua läpi vuoden ja laulaa omalla, Luojan luomalla  äänellä yhdessä muiden kanssa.

Kanttorit johtavat seurakuntien musiikkielämää ja vastaavat musiikista toimituksissa, jumalanpalveluksissa ja muissa tilaisuuksissa.  Kanttorien vastuualueisiin kuuluvat mm. jumalanpalvelusten musiikin, kuorojen ja musiikkiryhmien johtaminen, kirkollisten toimitusten musiikki, seurakunnan musiikkikasvatustyö sekä konserttitoiminta. Kanttorit vastaavat myös seurakunnan soittimista.

Tervetuloa elävän musiikin pariin!

Pianon koskettimet.