Joukko pappeja siunaa nuorta naista kädet hänen päänsä yllä.
Jeesus antoi tehtävän viedä ilosanomaa

Lähetystyö Elimäen seurakunnassa

Lähetystyö on ilosanoman viemistä

Lähetystyö on Jumalan rakkaudesta kertomista sanoin ja teoin lähellä ja kaukana. Lähetystyö pohjautuu Jeesuksen antamaan kaste- ja lähetyskäskyyn.

"Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa." (Matt. 28:19-20)

Lähetystyötä tehdään monin eri tavoin. Terveydenhoito, opetustyö, kaivojen kaivaminen ja monet muut ihmisten elinoloja parantavat tehtävät vievät omalta osaltaan evankeliumia eteenpäin.

Jokainen meistä on kutsuttu viemään sanoma rakastavasta Jumalasta kaikkeen maailmaan, toiset lähtijöinä ja toiset heidän lähettäjinä.

Tule mukaan yhteiseen lähetystehtävään!

Mies ja nainen pellolla.

Lähetyspiirit Elimäen seurakunnassa

Voit muistaa lähetystyötä mm. rukoilemalla, lukemalla lähetyslehtiä ja tukemalla lähetysjärjestöjen työtä. Meillä on nimikkosopimukset Suomen Lähetysseuran ja Evankelisen Lähetysyhdistyksen kanssa.

Normaalioloissa lähetyspiirit kokoontuvat Elimäen seurakuntakeskuksessa parittomilla viikoilla torstaisin klo. 11-12:30 ja Raussilassa pääsääntöisesti joka toinen tiistai parillisilla viikoilla eri kodeissa.

Keskiviikkokahvila Elimäellä Kahvipirtissä on talviaikana normaalisti joka keskiviikko klo. 12-15. Joka kerta klo.12 on lauluhetki tai pientä ohjelmaa. Kahvilan tarjoilua hoitavat vapaaehtoiset. Tuotto lähetyksen hyväksi. Tule rohkeasti mukaan ja kutsu ystäväsi myös!

Voit kysyä lisätietoja lähetystyöstä diakoni Helena Puhakalta tai kirkkoherra Kirsi Hämäläiseltä.

Nimikkolähettimme ovat:  Olli Pitkänen Kauko-itä, SLS; Lea Saar Viro, ELY; San Blasin Päiväkoti Venezuela, SLS.

Kirkkoherra
Elimäen seurakunta