Kouvolan seurakunnan tytöt ja pojat 7–14 v.

www.kouvolanseurakunta.fi/tytotjapojat

Järjestämme kouluikäisille monenlaista toimintaa – kerhoja, retkiä ja leirejä. Kerhoja on eri puolilla seurakuntaa. Toukokuussa kutsumme koulujen opettajia ja oppilaita retkipäiville Puhjonrantaan. Leirejä on ympäri vuoden. Tervetuloa mukaan!

Koululaisten toiminnasta huolehtivat nuorisotyönohjaajat Tiina Honkanen ja Eveliina Huuskonen sekä joukko kerhonohjaajia ja isosia.

Lisätietoa toiminnasta saa Tiinalta p. 0400 672 951 tai Eveliinalta p. 040 610 7343.

Postiosoite:
Kouvolan seurakunta, Tiina Honkanen tai Eveliina Huuskonen, Savonkatu 40, 45100 KOUVOLA.

Käynti: Hovioikeudenkatu 8 HLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Piirretyt ihmishahmot.

Kerhot

Koululaisten kerhoja kokoontuu Koivistontalolla keskustassa, Käpylän kirkolla , Lehdokin, Mielakan ja sarkolan seurakuntakodeilla ja Kaunisnurmen koululla. Kerhoissa kokataan, leikitään, pelataan ja hiljennytään hetkeksi kerhonohjaajien johdolla. Kerhoihin ilmoittaudutaan etukäteen sähköisesti sivun lopussa olevan linkin kautta, jotta ruoka-aineallergiat ja osallistujamäärät voidaan huomioida.

Kevätkauden 2024 kerhot ovat päättyneet.

Kiitos kaikille kerhonohjaajille ja kerholaisille kuluneesta kaudesta!

Syyskaudella 2024 kerhot alkavat syyskuun puolella.

Kesäinen kuvitettu leirimainos 7-13-vuotiaille koululaisille tarkoitetusta leiristä.

Leirit ja retket

Koululaisten leirit on tarkoitettu pääasiassa alakoululaisille. Leirit pidetään yleensä Puhjonrannan leirikeskuksessa Valkealassa Rapojärven rannalla. Leireillä tutustumme Raamatun ihmisiin ja tapahtumiin, askartelemme, ulkoilemme ja tutkimme ympäröivää luontoa, leikimme ja pelaamme.

Leireistä lähetetään ilmoittautuneille leirikirje, jossa on tarkemmat tiedot leirin alkamisesta ja päättymisestä sekä leirivarusteista.

Leireistä voi kysyä lisätietoa  Tiinalta  p. 0400 672 951 tai Eveliinalta p. 040 610 7343.

Tulevat leirit ja retket:

Koululaisten kesäleiri Niinirannassa 23.-25.7.2024. Leirille voi ilmoittautua 1.5.-9.6. välisenä aikana tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessälinkistä. Leirille ovat tervetulleita 7-13 -vuotiaat koululaiset. Leirin hinta on 30€. Leirille on järjestetty yhteiskuljetus Kouvolan Keskuskirkolta. Ilmoittautueet saavat leirikirjeen noin viikkoa ennen leirin alkamista. Leirillä on tilaa 35 leiriläiselle.

Kerhonohjaajat ja isoset

Tyttöjen ja poikien kerhoissa ja leireillä toimii iso joukko innostuneita kerhonohjaajia ja isosia. Kerhonohjaajien koulutukseen kuuluvat hiippakunnallinen kerhonohjaajapäivä, rovastikunnalliset tapaamiset sekä oman seurakunnan järjestämä perehdytys.

Jos haluat joukkoon mukaan, ota yhteyttä Tiinaan p. 0400 672 951

nuorisotyönohjaaja