Kuvituskuva lapsista leikkimässä.

Perhekerhot Anjalankoskella

Perhekerhot kokoavat pienten lasten isiä ja äitejä, hoitajia ja isovanhempia. Kerhoon kuuluu hartaus, askartelua ja leikkiä.  Aikuiset ja lapset osallistuvat toimintaan yhdessä.

Myllykosken perhekerho kokoontuu Myllykosken triadissa Pappilantie 4 parillisen viikon perjantaina.

Anjalan perhekerho kokoontuu Anjalan seurakuntatalolla Anjalantie 3 parittoman viikon perjantaina.

Kaipiaisten perhekerho kokoontuu Elomaan talolla Huvikuja 2 parillisen viikon perjantaina.

Inkeroisten perhekerho kokoontuu Inkeroisten seurakunta toimistolla Valtatie 12 parillisen viikon perjantaina.

Ummeljoen perhekerho kokoontuu Ummeljoen kyläkirkolla Rita-Ahontie 4 parittoman viikon perjantaina.

Ota lapselle mukaan kerhotossut. Perhekerhoihin ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Myllykosken, Inkeroisten ja Kaipiaisten perhekerhot kokoontuvat parillisilla viikoilla, joka toinen viikko perjantaisin klo 9-11. Myllykosken perhekerhossa on mukana Mirja Nopanen, Kaipiaisissa Leena-Kaisa Katajala ja Inkeroisissa Marika Lohman- Mettälä.

Anjalan, Ummeljoen perhekerhot kokoontuvat parittomilla viikoilla, joka toinen viikko klo 9-11. Anjalan perhekerhossa on mukana Mirja Nopanen, Ummeljoella Leena-Kaisa Katajala.

Sippolassa kokoontuu kirkkomuskari kerho. Katso aikataulu musiikkia välilehdeltä.

Tervetuloa mukaan!

Kuvituskuva tytöstä.

Muskarit

Muskareissa lapsi pääsee kokemaan kokonaisvaltaisesti musiikin iloa ja elämyksiä. Matkaa musiikin maailmaan kuljetaan laulaen, lorutellen, soittaen, liikkuen ja kuunnellen.

Kirkkomuskarien teemat vaihtelevat, mutta mukana on yleisesti käytetyn muskarimateriaalin lisäksi hengellistä aineistoa.

Kirkkomuskari on mukava yhteinen harrastus. Yhdessä laulettu, leikitty ja soitettu laulu on luontevaa vuorovaikutusta lapsen ja aikuisen välillä. Muskarissa on kiva tavata muita lapsia ja aikuisia ja luoda heidän kanssaan uusia ystävyyssuhteita. Kirkkomuskari antaa myös hyvän pohjan jatkaa musiikkiharrastusta seurakunnan lapsikuorossa.

Kirkkomuskarit ovat maksuttomia ja mukaan voi tulla vaikka kesken kauden. Muskareihin voi osallistua kaikista yhtymän alueen seurakunnista.

Kirkkomuskarit perhekerhojen yhteydessä (ks. aikataulu "Musiikkia"-välilehdeltä --> Kirkkomuskarit Anjalankosken seurakunnassa).

Lastenohjaaja
Anjalankosken seurakunta