Toimintaa Jaalan kappeliseurakunnassa

Perhekerho | Päiväkerho | Alakoululaisten kerho | Jaalan kappeliseurakunnan kirkkokuoro | Lauluvaunu-lapsikuoro | Leirit ja retket | Vanhustenkerho | Päihdetyö

Kouvolan seurakuntien tapahtumakalenteri

Tutustu Jaalan kappeliseurakunnan ja muiden Kouvolan alueen seurakuntien tapahtumiin ja toimintaan tapahtumakalenterissa.
Tapahtumakalenteri

Vanhustenkerho kokoontuu Jaalan palvelukeskuksen päivätoiminnan tiloissa kerran kuukaudessa tiistaisin klo 13-14.30. Vanhusten kerhossa on viriketuokioita, toiminnallista tekemistä, laulamme yhdessä ja olemme sanan äärellä. Olet sydämellisesti tervetullut mukaan!

Seurakuntien viikko

Kouvolan seurakuntien viikko-ohjelma julkaistaan keskiviikkoisin KS Keskiviikossa.

Lue viikko-ohjelman näköisversio 13.-20.3. (pdf)Linkki avautuu uudessa välilehdessä
Pdf-tiedosto ei ole saavutettava lukulaitteilla.

Lisää Kouvolan seurakuntien tapahtumia löydät tapahtumakalenteristamme.

Jumalanpalveluksia ja hartauksia verkossa

Jaalan kirkko sumussa.