Leirit ja retket

Leirit ja retket on tarkoitettu yläkouluikäisille ja sitä vanhemmille nuorille (13~20 v.)
Katso tarkemmat tiedot ilmoittautuessa.

Leirille/retkille saa osallistua vain terveenä. Jokainen leirillä oleva huolehtii omalta osaltaan leirin turvallisuudesta.

Tulossa keväällä 2024 leirejä ja retkiä.
Seuraa tapahtumakalenteria ja instagramissa @vlasrk niin olet perillä, mitä nuorten toiminnassa tapahtuu.

Nuortenleiri 16.-18.2.2024 Niinirannassa. Leiri toteutetaan yhdessä Anjalankosken seurakunnan kanssa.
Leirissä mukavaa ja rentoa yhdessäoloa, maukasta ruokaa, hyvää sanomaa, lepoa arjen kiireisiin. Leirimaksu 30€.

Yö Valkealan kirkossa 6.-7.4. Retki alkaa la 6.4. klo 18 ja päättyy su 7.4. klo 11.30. Yöpyminen on maksutonta. Ilmoittaudu 24.3. mennessä mukaan sähköisen linkin kautta https://www.mvs.fi/srk/kouvolansrky/url/1hJL2a5LX9Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Isoskoulutusleiri 13.-14.4.2024 Niinirannassa.
Leiri tarkoitettu kaikille isoskoulutuksessa oleville sekä isoskoulutuksen käynneille nuorille, jotka hakevat isoseksi kesällä 2024.

Osallistuminen ilmaista, kuuluu koulutukseen.

Kaikki leirien ja retkien ilmoittautumislinkit löydät osoitteesta kouvolanseurakunnat.fi/vlasrk

Kun ollaan leirillä viikonloppuna, sen viikon perjantaina ei ole nuorteniltaa Niinirannassa tai Valkealan kirkossa.

Lisätietoja voi kysyä Lotalta p. 040 670 4498 tai lotta.kemppainen@evl.fi

VappuGospel ti 30.4. klo 16-23 Kouvolassa Lyseon liikuntahallissa, Tietotie 3. Vapaa pääsy!

Nuorisotyönohjaaja
Valkealan seurakunta

Nuorisotyö, Kirkon henkinen huolto (HeHu)

Seurakuntapastori