Päiväkerhot Anjalankoskella

- kerhotossut ja eväät reppuun ja sitten kerhoilemaan!

Päiväkerhoissa yhdessä tekeminen ja leikkiminen ovat tärkeitä juttuja. Niiden kautta lapset tutustuvat toisiinsa ja saavat kavereita. Kerhossa myös lauletaan, askarrellaan, leikitään leluillla, kuunnellaan satuja ja hiljennytään lasten hartaushetkeen. Joskus voidaan viettää juhlia tai teemapäiviä tai lähteä retkelle. Päiväkerhot kokoontuvat kaksi kertaa viikossa yleensä klo 9-11.30. Kerhoon on hyvä pakata lapselle mukaan kerhotossut ja pienet eväät. Myös vaihtovaatekerta on joskus tarpeen. Kerhot ovat maksuttomia.

Keväällä 2024 alkavat kokoontua viikolla 2 Anjalassa maanantaisin ja tiistaisin klo 9-11.30, ja Myllykoskella keskiviikkoisin ja torstaisin klo 9-11.30. Sippolassa keskiviikkoisin klo 9-11.30.

Vuoden 2024- 2025 päiväkerhoihin ilmoittautuminen on käynnissä. Voit ilmoittautua mukaan oheisen linkin kautta https://www.mvs.fi/srk/kouvolansrky/url/9Htn12JkP9

Lastenohjaaja
Anjalankosken seurakunta