Lapsikuoro Ilonpisarat

Anjalankosken seurakunnan lapsikuoro Ilonpisarat  kutsuu kaikkia musiikista ja laulamisesta kiinnostuneita lapsia mukaan.

Ilonpisarat harjoittelevat perjantaisin klo 15.00-16.00 Triadin Eija-salissa. Kuoromme ikäjakauma on noin 7-14 vuoteen, mukaan pääsee ilman pääsykoetta ja kuoronjohtajan harkinnan mukaan.

Harjoituksissa opettelemme musiikillisia taitoja ja äänenkäyttöä laulaen, leikkien, rytmitellen ja välillä erilaisia instrumenttejakin kokeillen. Silloin tällöin piristämme perjantaiharjoituksia vaikkapa naamiaisteemalla tai herkkuhetkellä. Esiinnymme erilaisissa tilaisuuksissa muutaman kerran vuodessa, käymme leirillä ja järjestämme muutakin hauskaa oheistoimintaa. Laulamme myös yhdessä alueen muiden kuorojen kanssa ja osallistumme isompiin projekteihin. Tervetuloa mukaan Ilonpisaroihin!

Kuoro jatkuu syksyllä 8.9. Harjoitukset ovat joka perjantai lukuunottamatta syyslomaviikkoa.

Syyskaudella kuoroa johtaa Susanna Kivistö - päivitämme yhteystiedot sivuille elokuun loppuun mennessä. Jos sinulla on kysyttävää ennen sitä, voit ottaa yhteyttä Johanna Pesoseen (040 513 0615)!

Lapsikuoro Ilonpisarat Myllykosken kirkossa.

Postikortti maailmalle -konsertin juliste

Kanttori