Tirvan kirkon kuoro

” Kaikella on aikansa, sanoi saarnaaja. Rukoilimme, että Herra, jos annat meille kanttorin johtamaan kuoroa ja jos kuoroon tulisi vaikka 10 laulajaa, niin se olisi merkki perustaa kirkolle oma kuoro. Aloimme kysellä kylän ihmisiltä, että haluaisitko tulla laulamaan Tirvan kirkon kuoroon ja ihme tapahtui. Jokainen, jota kutsuttiin tuli paikalle ja ilo oli suuri. Kuorolaisia tuli enemmän kun osasimme odottaa. Koimme, että tämä oli rukousvastaus.

Tirvan kirkon kuoro harjoittelee  joka toinen keskiviikko. Harjoitukset pidetään Tirvan kauniissa kyläkirkossa. Tervetuloa myös uudet laulajat mukaan. Kuoroon pääsee mukaan kaikki laulamisesta kiinnostuneet ihmiset. Kuoromme osallistuu Tirvan kirkossa pidettäviin jumalanpalveluksiin ja yhteislaulutapahtumiin.