Päiväkerhot Elimäen seurakunnassa

Päiväkerhot ovat 3-6-vuotiaille lapsille tarkoitettua maksutonta varhaiskasvatusta.

Kerho on lapselle turvallinen paikka kasvaa, kehittyä ja oppia omana itsenään sekä opetella toimimaan yhdessä muiden kanssa. Näitä taitoja opetellaan leikin, laulun, liikkeen, kädentaitojen, ihmettelyn ja hiljentymisen avulla. Kerhoissa Raamatun kertomukset ja Jumalan huolenpito tulevat tutuiksi pienissä hartaushetkissä. Kaikissa kerhoissamme on iloinen ja hyväksyvä ilmapiiri, jossa jokainen saa olla rohkeasti oma itsensä. Kerhoon kannattaa ottaa pienet eväät ja kerhotossut, vaihtovaatteetkin voi pakata mukaan. Ohjaajina päiväkerhoissa toimivat lastenohjaajat.

Jos lapsen tuonti tai pärjääminen kerhossa mietityttää, voitte ensin tulla vaikkapa yhdessä tutustumaan kerhon toimintaan ja keskustelemaan ohjaajien kanssa. Ota rohkeasti yhteyttä ohjaajiin!

Vaahterat-ryhmä kokoontuu tiistaisin ja perjantaisin klo: 9.30-11.30 Elimäen seurakuntakeskuksen päiväkerhotilassa (Vanhamaantie 15)

Ilmoittautuminen syksyn 2024 päiväkerhoihin

Voit ilmoittaa oheisen linkin kautta 4.3. - 24.5.24 välisenä aikana 3-6 vuotiaan lapsen Elimäen seurakunnan varhaiskasvatuksen päiväkerhoihin syyskaudelle 2024. Kerho toteutetaan, jos ilmoittautuneita on 7 lasta/ryhmä. Kerhokausi alkaa viikolla 33. Tarkat kerhopäivät ja -ajat ilmoitetaan myöhemmin.

Elimäensrkpäiväkerho