Elimäen seurakunnan nuoret

Nuorisotyön toiminta on pääsääntöisesti tarkoitettu rippikouluikäisille ja sitä vanhemmille nuorille. Tarjolla on viikkotoimintaa nuorteniltojen ja isoskoulutuksen merkeissä, sekä erilaisia leirejä ja retkiä.

Mitä? Missä? Milloin? Täh?

Nuortenillat järjestetään lähtökohtaisesti joka viikko Elimäen seurakuntakeskuksen nuorisotila Kellarissa. Isoskoulutus kokoontuu sovitusti Kellarissa. Nuorisotyö järjestää nuorille myös leirejä ja retkiä, niistä - ja kaikesta muustakin toiminnastamme - saat lisätietoja täältä, instagramistaLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja facebookistaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Tule mukaan, ideoidaan yhdessä, miltä seurakuntamme nuorten toiminta tulee näyttämään!

Nuortenillat

Nuortenillat järjestetään perjantaisin nuorisotila Kellarissa kello 14.30 alkaen. Paikalla saa olla kello 19.00 asti! Tarjolla on yleensä pientä purtavaa!

Alla näet nuortentila Kellarin aukiolopäivät. Huomaathan, että lista saattaa muuttua ajan mittaan.

Helmikuu:

• Pe 2.2.