Anjalankosken kirkkoherra Timo Pokki asetetaan virkaan 27.2.

Virkaanasettamismessua vietetään sunnuntaina 27.2. klo 10 Myllykosken kirkossa.

Myllykosken kirkkosalin näkymä alttarille päin.

Kirkkoherra Timo Pokin virkaanasettamismessua vietetään Myllykosken kirkossa. (Kuva: Kouvolan kameraseura)

Kirkkoherra Timo Pokin asettaa virkaan piispa Seppo Häkkinen avustajinaan lääninrovasti Kimmo Ylikangas, eläkkeelle siirtynyt Anjalankosken kirkkoherra Eija Murto, Valkealan kirkkoherra, Kouvolan seurakuntayhtymän yhteisen kirkkoneuvoston puheenjohtaja Arto Helle ja Anjalankosken seurakuntaneuvoston varapuheenjohtaja Tero Suutari. Notaarina toimii Anjalankosken seurakuntaneuvoston jäsen Hannele Viljakainen.

Virkaanasettamismessussa saarnaa Timo Pokki, ja liturgian toimittavat piispa Seppo Häkkinen avustajinaan pastorit Nina Palm, Helena Lorentz ja Marjo Ihalainen. Kanttoreina ovat Elina Hyvönen ja Viena Kontkanen. Mukana messussa ovat Anjalankosken kirkkokuoro ja lapsikuoro.

Messun jälkeen on Triadissa kahvitarjoilu, puheenvuoroja ja musiikkia. Messuun ja juhlaan on avoin kutsu seurakuntalaisille.

Virkaanasettamismessua voi seurata myös Kouvolan seurakuntien YouTube-kanavalla.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2022-02-11 15:30:00.0