Isien juhlaa Kouvolan seurakunnissa

Isänpäivän vietto aloitetaan Kouvolan seurakunnissa jo hyvissä ajoin, sillä keskiviikkona 8.11. järjestetään isien ja lasten saunailta Valkealassa ja etkoperhekirkko Voikkaalla.

Silmälasipäinen mies hörppii kahvia sohvalla kissan vierellä.

Isänpäivän kunniaksi järjestetään monia tapahtumia Kouvolan seurakunnissa.

Isänpäivää vietetään tuttuun tapaan marraskuun toisena sunnuntaina, mutta isien juhlintaan voi ottaa varaslähdön Voikkaalla keskiviikkona 8.11. isänpäivän etkoperhekirkossa klo 17 alkaen. Tapahtumassa on mukana lapsikuoro Valonsäteet, ja isät pääsevät kokeilemaan onnenpyörää.

Keskiviikkona 8.11. klo 17-19.30 järjestetään myös isien ja lasten saunailta Valkealan Niinirannassa. Ohjelmassa on luvassa mm. ruokailu, askartelua ja saunomista. Saunailtaan pyydetään ennakkoilmoittautumista Ninalle p. 0400 726 828.

Isänpäiväsunnuntaina 12.11. klo 16 alkaen Jaalan kirkossa on perhemessu, jonka jälkeen nautitaan keittoa ja kakkua seurakuntasalissa. Anjalan seurakuntatalossa on klo 11.15-13 katettuna maksullinen isänpäivälounas, jonka tuotto ohjataan Anjalankosken seurakunnan lähetystyön hyväksi. Lounaalla on tarjolla mm. karjalanpaistia, lihapullia, porkkanalaatikkoa, makaronilaatikkoa, punajuuripaistos, currysilakoita ja täytekakkukahvit.

Isien juhlinta jatkuu vielä tiistaina 14.11. klo 17-19, jolloin vietetään isien ja lasten iltaa Myllykosken Triadissa. Ohjelmassa on luvassa lautapelejä, puuaskartelua, leipomista ja temppurata.

2023-10-24 14:00:43.0