Johanna Pesonen asetettiin Anjalankosken kirkkoherran virkaan

Kirkkoherra Johanna Pesonen otti vastaan virkansa Myllykosken kirkossa sunnuntaina 24. syyskuuta.

Valkoisiin ja vihreisiin papin alboihin pukeutuneet papit siunaavat kirkon alttarille polvistunutta pappia.

Johanna Pesonen siunattiin Anjalankosken seurakunnan kirkkoherraksi sunnuntaina 24. syyskuuta.

Mikkelin piispa Mari Parkkinen asetti Johanna Pesosen Anjalankosken seurakunnan kirkkoherran virkaan Myllykosken kirkossa sunnuntaina 24. syyskuuta. Virkaan asettamisessa avustivat lääninrovasti Kimmo Ylikangas, rovasti Juhani Huovila, Anjalankosken seurakunnan vs. kappalainen Timo Pokki ja Anjalankosken seurakuntaneuvoston jäsen Hannele Viljakainen.

Messussa saarnasi Johanna Pesonen ja liturgian toimitti piispa Mari Parkkinen avustajinaan Anjalankosken seurakunnan papit Nina LauriHelena Lorentz ja Timo Pokki. Musiikista vastasivat kanttorit Kirsi Vallasvuori, Pertti Rasilainen ja Jyrki Myllylä.

Lisätietoja:

Johanna Pesonen