Muistimessu Elimäen kirkossa sunnuntaina 24.9. klo 10

Valtakunnallisen muistiviikon päätteeksi Elimäellä järjestetään muistimessu, johon ovat tervetulleita etenkin muistisairaat, heidän omaisensa ja muut, joita muistiasiat koskettavat tavalla tai toisella. Messun jälkeen muistiasioista voi keskustella asiantuntijan kanssa kirkkokahvien äärellä.

Valkoinen kirkko, jonka sisäänkäynnin molemmilla puolilla kasvaa korkeat kapeat havupuut.

Elimäen kirkossa järjestettävään muistimessuun ovat tervetulleita erityisesti henkilöt, joita muistisairaus koskettaa tavalla tai toisella.

Elimäen kirkossa järjestetään sunnuntaina 24.9. klo 10 muistimessu, johon kutsutaan mukaan erityisesti muistisairaita, heidän läheisiään sekä kaikkia muistiin liittyvistä asioista kiinnostuneita. Muistimessu on yksi valtakunnallisen muistiviikon tapahtumista. Muistiviikon teemana on tänä vuonna hyvää elämää muistiystävällisessä yhteiskunnassa.

Muistimessussa saarnaa vs. seurakuntapastori Johanna Haaraoja ja kanttorina on Tea Helin. Messun jälkeen on tarjolla kirkkokahvit seurakuntakeskuksen isossa salissa. Kahvitilaisuudessa on mahdollisuus keskustella ja saada lisätietoa muistiin liittyvistä asioista. Paikalla on Kouvolan Seudun Muisti ry:n edustaja.

Muistimessun järjestävät yhteistyössä Kouvolan seurakuntayhtymän diakoniatyö, Elimäen seurakunta ja Kouvolan Seudun Muisti ry.

Lisätietoja:

2023-09-15 15:40:00.0