Seurakuntayhtymä on mukana Viranomaiset Manskilla -tapahtumassa 18.9.

Kouvolan seurakuntayhtymän teltalla on mahdollisuus tutustua seurakuntien ja seurakuntayhtymän toimintaan ja tavata kirkon työntekijöitä.

Kaksi vihreisiin liiveihin pukeutunutta henkilöä seisomassa kävelykadulla. Toisella on kädessään koppa täyn...

Viime vuonna Viranomaiset Manskilla -tapahtumassa olivat mukana mm. diakoni Leena Sahamies ja Johanna Pesonen, joka vihitään syksyllä Anjalankosken seurakunnan kirkkoherraksi.

Kouvolan Turvallisuus ja Viranomaiset Manskilla on ulkoilmatapahtuma, joka tuo katukuvaan turvallisuusviranomaiset, kalustot ja toimintanäytökset. Ulkotapahtuma esittelee tuttuun tapaan paikallisia viranomaisia ja palveluita kävelykatu Manskilla ja kaupungintalon päädyn katualueella.

Kouvolan seurakuntayhtymän ja Kouvolan seurakuntien teltta löytyy noin puolivälistä kävelykatu Manskia. Tule juttusille tapaamaan kirkon työntekijöitä, tutustumaan Kouvolan seurakuntien ja seurakuntayhtymän palveluihin ja syyskauden toimintaan maanantaina 18.9. klo 9-15.

Myös kirkon luottamushenkilöt ovat tervetulleita mukaan teltalle tapaamaan seurakuntalaisia.

2023-09-08 08:33:13.0