Jaalassa ja Kuusankoskella kaikille avoimia rantasaunailtoja

Jaalan ja Pytynlahden kesäkodeilla järjestetään kesän ja alkusyksyn aikana kaikille avoimia saunailtoja, joissa on mahdollisuus myös pulahtaa uimaan. Jaalassa saunotaan seuraavan kerran keskiviikkona 21. kesäkuuta ja Pytynlahdessa torstaina 31. heinäkuuta.

Aurinkoinen järvenrantamaisema, jossa näkyy laituri ja järvellä kelluva uimalautta. Etualalla näkyy koivun ...

Saunasta on kiva pulahtaa uimaan. Kuva Pytynlahdesta.

Jaalassa ja Kuusankoskella järjestettävissä saunailloissa on mahdollisuus käydä uimassa.

Jaalassa saunotaan Pyhäjärven rannalla

Jaalan kesän saunaillat ovat 21.6., 5.7., 19.7., 16.8. ja 30.8. Saunoja on käytössä kaksi ja ne lämpenevät kello 16 alkaen. Hartaus kello 19. Jaalan kesäkoti sijaitsee Pyhäjärven rannalla osoitteessa Kallioistenniementie 155 A.

Pytynlahden saunailtoihin maksuton kuljetus Kuusankoskelta

Pytynlahden saunaillat järjestetään järven rannalla kauniissa maisemissa. Omia eväitä voi tuoda mukaan, mutta seurakunta tarjoaa kahvit, teet, mehut ja pientä kahvileipää. Saunaillat ovat 31.7., 15.8. ja 5.9. Saunat ovat kuumina kello 17-19, kahvit nautitaan kello 18 ja hartaus on kello 19. Pytynlahden kesäkodin osoite on Pytynlahdentie 24.

Pytynlahteen on maksuton linja-autokuljetus, joka lähtee Voikkaan linja-autoasemalta kello 16.15, Kuusankosken kirkolta 16.30 ja kulkee Valtakatua pitkin Helsingintien risteyksen kautta Pytynlahteen. Välipysäkeiltä on mahdollista tulla kyytiin. Lähtö takaisin hartauden jälkeen kello 19.30 samaa reittiä.

2023-06-19 12:06:00.0