Juhli juhannusta seurakunnan kanssa

Anjalankosken, Kouvolan, Kuusankosken ja Valkealan seurakunnat kutsuvat mukaan juhlimaan juhannusaattoa perjantaina 23. kesäkuuta. Jaalassa juhlitaan juhannusta Juhannuspäivänä. Kaikkiin tapahtumiin on vapaa pääsy.

Roihuava kokko rannan hämärässä. Takana siintää järvimaisema ja vastaranta.

Niinirannan kokko. Kuva: Keijo Kouvonen

Anjalankosken, Kouvolan, Kuusankosken ja Valkealan seurakunnat kutsuvat mukaan juhlimaan juhannusaattoa perjantaina 23. kesäkuuta. Juhannusjuhlia vietetään Puhjonrannassa, Pytynlahdessa ja Niinirannassa. Anjalankosken seurakunta järjestää kansanlaulukirkon Inkeroisten kirkkopuistossa, ja Jaalassa juhlitaan juhannusta Juhannuspäivänä. Kaikkiin tapahtumiin on vapaa pääsy.

Kuusankosken seurakunta juhlii Pytynlahdessa

Kuusankosken seurakunta viettää juhannusta Pytynlahden kesäkodissa perjantaina 23. kesäkuuta, jolloin saunotaan, nautitaan ohjelmasta ja sytytetään juhannuskokko. Lähetystyön hyväksi on myynnissä tarjoilua ja arpoja. Maksuton yhteiskyyti lähtee Voikkaan linja-autoasemalta kello 16.15, Kuusankosken kirkolta kello 16.25 ja Kuusankosken seurakuntatalolta kello 16.30. Kyytiin voi nousta myös välipysäkeiltä. Paluukuljetus Pytynlahdesta lähtee kello 20.30.

Puhjonrannan juhannusjuhlassa saunotaan

Kouvolan seurakunta kutsuu mukaan juhlimaan juhannusta Puhjonrantaan perjantaina 23.6. Ohjelmassa on luvassa juhannussaunat rantasaunoissa, lipunnosto salkoon, kahvit, juhannusjuhla auditoriossa ja juhannuskokko. Lisäksi halutessaan voi ostaa makkaraa, lettuja ja virvokkeita Tuutarin Ystävyysseuran hyväksi. Käteismaksu.
Juhlaan voi tulla omalla kyydillä, mutta tarjolla on myös maksuton linja-autokuljetus, joka lähtee Kouvolan seurakuntakeskuksen edestä kello 16 ja Käpylän kirkolta kello 16.10. Paluukuljetus lähtee kello 20.45. Mukana pastori Maarit Hirvelä ja kesäkanttori Eerika Perkkiö.

Niinirannassa ohjelmassa Elämäni virsi

Niinirannassa on Valkealan seurakunnan juhannusjuhla perjantaina 23.6. kello 17-21. Illan aikana saunotaan, uidaan, nostetaan lippu salkoon ja juodaan kakkukahvit. Lisäksi on mahdollisuus pelata pihapelejä ja ostaa makkaraa ja kioskin tuotteita. Maksu kortilla tai käteisellä. Juhannusjuhlan ohjelmassa on luvassa kello 19 Elämäni virsi, jonka jälkeen sytytetään kokko. Juhannusjuhlassa ovat mukana seurakuntapastori Saija Sarkasuo, kanttori Teemu Kääriäinen, seurakuntapastori Sanni Lehtinen ja nuorisotyönohjaaja Lotta Kemppainen.

Kansanlaulukirkko Inkeroisten kirkkopuistossa

Anjalankosken seurakunnassa juhannusta juhlitaan Inkeroisten kirkkopuistossa perjantaina 23.6. kello 18. Kansanlaulukirkon jälkeen luvassa on tarjoilua. Sateella tapahtuma järjestetään Inkeroisten kirkossa. Mukana seurakuntapastori Helena Lorentz ja kanttori Viena Kontkanen

Jaalassa juhannuskirkko lauantaina

Jaalan kirkon pihalla järjestetään kevyt juhannuskirkko lauantaina 24.6. kello 13. Kirkkokahvit lähetystyön hyväksi. Tapahtumaa voi seurata myös Jaalan kappeliseurakunnan YouTube-kanavalla. Mukana kappalainen Minna Tanska ja kanttori Risto Eskola