Jaalan kappeliseurakunta

Tervetuloa Jaalan kauniiseen kirkkoon!

Monipuoliset jumalanpalvelukset, musiikkitapahtumat ja lähetyksen kesäkahvila kutsuvat jylhän kauniiseen hirsikatedraaliimme sekä ympärivuotisia asukkaita, että lomajaalalaisia. Toimitilassamme Raitissa (Keskuskaari 1A) kokoontuu avoin perhekerho, aikuisten lauluryhmä ja Meilän juttu. Kinkerit, muu kylätoiminta ja vierailut seurakuntalaisten kodeissa liikuttavat työntekijöitämme myös kauemmas kirkonkylästä. "Nählään!" sanoisi jaalan murretta osaava. :)

Jumalanpalvelusten live-lähetykset ja nauhoitteet, hartauksia ja muuta videomateriaalia Jaalan kappeliseurakunnan YouTube-kanavalla. Videoissa ei ole tekstityksiä.

Su 17.3. Messu.

Su 10.3. klo 10 Gospelmessu

Verkkovirsikirja: https://virsikirja.fi/Linkki avautuu uudessa välilehdessä
Jumalanpalveluksen kaava: messu.PDF (kirkkokasikirja.fi)

Oheisesta painikkeesta pääset sunnuntaina katsomaan jumalanpalveluksen livelähetystä. Jos painike ohjaa vanhaan jumalanpalvelukseen, mene Jaalan kappeliseurakunnan YouTube-kanavalle sieltä näkyy käynnissä oleva livelähetys.

Jumalanpalveluksen suoratoistoon tästä.

Jaalan kappeliseurakunta syntyi vuonna 2009 Kouvolan seurakuntayhtymän perustamisen myötä, kun Jaalan 135-vuotias seurakunta liitettiin osaksi Kuusankosken seurakuntaa.  Olemme pieni ja pirteä yhteisö, joka elää mukana Jaalan pitäjän iloissa ja suruissa. Vahvuutemme on vapaaehtoisten vastuunkantajien joukko, joka sydämellisesti tekee työtä vireän toiminnan säilyttämiseksi. Reipas työntekijäporukkamme sukkuloi emäseurakunnan ja Jaalan väliä kokien iloa saadessaan palvella täällä maalla.

Videoita, kuvia, tunnelmia ja tapahtumien mainoksia näet lisää Jaalan kappeliseurakunnan facebook sivuilta.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tervetuloa kirkkoon myös netissä

Jaalan ja Kuusankosken yhdessä toimittamiin jumalanpalveluksiin voi osallistua internetin kautta Jaalan kappeliseurakunnan YouTube-kanavalta.

Katso tiedot jumalanpalveluksista.

Olemme sinua varten

Seurakunnan työntekijät haluavat tukea kaikenlaisissa elämäntilanteissa keskustellen ja rukoillen kanssasi. Jos haluat varata seurakunnan tiloja tai sinulla on ideoita tai kysymyksiä toiminnasta, ota rohkeasti yhteyttä seurakuntatoimistoon. Kaste-, vihki- ja hautausvaraukset hoidetaan toimitusvarausten yksikössä. Seurakuntaan liittymisen voi hoitaa sähköisellä lomakkeella tai Kouvolan aluekeskusrekisterissä.

Hautapaikka-asioista ja uurnan hautaamisesta, sekä hautainhoitoihin liittyvissä asioista sovitaan hautaus- ja puistopalvelujen toimistossa p, 040 712 4556, hautauspalvelut.kouvola@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Toimisto on avoinna ma-pe klo 9-15.

Kouvolan aluekeskusrekisteri

Kaste, häät, hautajaiset

Seurakuntatoimisto

Hautaus- ja puistopalvelut