Helahoito - koko seurakunnan kevätjuhla

to 9.5. klo 10.00

Valkealan kirkko

Keväinen tapahtuma kirkolla

Helatorstaina kokoonnutaan kaikissa Kouvolan seurakunnissa viettämään keväisiä tapahtumia ja tutustumaan vapaaehtoistoimintaan seurakunnissa.
Valkealassa päivä alkaa klo 10 messulla Valkealan kirkossa, jonka jälkeen sivusalissa on katettuna keittolounas.

Kirkon pihalle ja tapulille tulee toimintapisteitä, joissa voit toimia vartin vapaaehtoisena ja tutustua erilaisiin vapaaehtoistoiminnan tapoihin seurakunnassa. Tiedätkö, mitä ulkoilutusryhmä tekee tai onko partio sinulle tuttu? Haluaisitko toimia kesällä oppaana kirkossa tai käydä juttukaverina vanhukselle? Kaikesta tästä saat lisätietoa tapahtumassa.

Partiolaiset paistavat teltassa lettuja ja Hanna-kanttorin kanssa pääsemme laulamaan yhdessä.

Tapahtuma on maksuton, lämpimästi tervetuloa mukaan!
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Valkealan seurakunta