Jumalanpalvelusten suunnittelu- ja kehittämisilta

ke 29.5. klo 17.00

Luukas-sali

Millaisia jumalanpalveluksia kaipaat? Miten nykyiset jumalanpalvelukset olisivat kutsuvampia? Tule suunnittelemaan ja ideoimaan yhdessä!

Jumalanpalveluksissa merkittävässä tehtävässä ovat seurakunnan kirkkoväärtit. He ovat ovella vastassa, lukevat Raamattua, keräävät kolehtia, sytyttävät vainajien kynttilöitä, laittavat kastettujen lehdyköitä seurakuntapuuhun, rukoilevat esirukouksen...

Ovatko nämä hyvät tehtävät vai haluaisivatko kirkkoväärtit tehdä jotain enemmän? Olisiko innostusta suunnitella jumalanpalveluksia isommin? Olisiko sinulla ryhmä, joka haluaisi juuri omana ryhmänään olla tekemässä jumalanpalveluksia? Millaisia näiden jumalanpalvelusten olisi kiva olla, jotta ne kutsuisivat ihmisiä mukaan?

Kuulutko jo kirkkoväärtien joukkoon tai haluaisitko tulla mukaan? Olemme innoissamme, jos haluat olla mukana tai tulla mukaan.

Tämä on hyvä ilta kaikkeen tähän. Tule mukaan, laita ajatuksesi liikkeelle yhteiseksi hyväksi. Tule rakentamaan oman seurakuntamme jumalanpalveluselämää.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Kouvolan seurakunta