10-14v Kevätvarkkarileiri Puhjonrannassa, Elimäen seurakunta

Puhjonrannan kurssikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Kevätleirit tulee taas!!

Leireillä pidetään hauskaa, syödään hyvin, ulkoillaan reilusti, leikitään, pelataan, hiljennytään ja nauretaan!
Leirit pidetään tuttuun tapaan Puhjonrannassa, 7-9-vuotiaiden leiri 19.-21.4. ja 10-14-vuotiaiden leiri 3.-5.5.2024. Leirien hinta on 30€/lapsi, diakonista avustusta leirimaksuun voit tiedustella sitä tarvitessasi.
Ilmoittautuminen leireille aukeaa perjantaina 22.3. kello 9.00 ja päättyy 12.4. Ilmoitathan lapsesi nopeasti, sillä paikkoja on rajatusti ja ne menevät äkkiä! Muista myös ilmoittaa mahdollisista perumisista, niin voimme tarjota paikan varasijalla olevalle.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille

Varhaisnuorisotyönohjaaja

Vastuualueena 7-14 -vuotiaat.