Nuortenilta Kellarissa

Kuvituskuva nuorteniltojen sisällöstä

Elimäen seurakuntakeskus

Tervetuloa nuorteniltaan!

Seurakunnan nuorteniltaan saat tulla juuri sellaisena kuin olet tekemään juuri sitä mitä tahdot, turvallisessa seurassa. Nuokuissa pelailemme pleikkarilla, bilistä, pingistä tai lautapelejä, hengailemme, soittelemme ja pidämme hauskaa yhdessä. Välillä nuortenilloissa tarjoillaan välipalaakin. Nuortenillan aikana pidetään hartaus ja/tai muuta ohjelmaa.
Riparilaisten tulee olla nuortenillassa hartauden tms. ohjelman yli, pelkkä pyörähdys ei riitä riparipassimerkinnän saamiseksi.
Nuorteniltojen sisältöön voit vaikuttaa laittamalla Pietille viestiä!
Nuortenilloissa (ja kaikessa muussakin seurakunnan toiminnassa) noudatamme turvallisemman tilan periaatteita.
  • Nuorille Nuorille

seurakuntapastori , Kasvatus
Elimäen seurakunta

Olen vapaalla yleensä ma-ti. Tavoitat parhaiten siis ke-su!

Nuorisotyönohjaaja
Elimäen seurakunta

Vastuualueena nuorisotyö ja varhaisnuorisotyö, rippikoulutyö, rippikoulun jälkeinen nuorisotyö, isostyö ja partiotyö. Snapchat: nto.pietim Instagram: @elimaensrknuoret