Ruokajakelu

to 4.4. klo 13.30

Muu tila

Diakoniatyön tarjoamaa tukea vähävaraisille

Avoin hävikkiruokajakelu on joka torstai klo 13.30 - 14 Elimäen seurakuntakeskuksen kerhoaulassa koulujen toiminta-aikoina Elimäen seurakunnan alueella asuville. Tarjolla on yleensä myös lahjoitusleipää ja mahdollisesti muita lahjoitustuotteita sen mukaan, mitä on saatu. Muina aikoina voi tiedustella pakasteruokaa. Liikuntarajoitteiset voivat tiedustella ruuan kotiinkuljetusta.
Tapahtuma tarjoaa toimintaa vapaaehtoisille. Tarvitsemme jakeluryhmään uusia henkilöitä sekä paikan päälle että kotikäynneille. Jos tarvitset apua tai haluat tulla auttamaan muita, ota yhteyttä diakoni Helena Puhakkaan, p. 0400-838 679 (kirkonkylä ja lähialueet) tai Marja Rintaseen, p. 040 567 3589 (Koria) tai sähköpostilla: etunimi.sukunimi@evl.fi.

Elimäen seurakunta